Pages

Aug 13, 2013

Home sweet home - Ore Mountains

Hello sweeties <3

Last week I visited my parents and had a really really great time even though I was lazy most of the time *haha* But it was really great to see my family and home again. Only when I come back home I notice how much I miss this place. At the end I didn't really want to leave T^T ...but work called and I had to go back *sighs*

On Thursday we went to Schloss Wildeck to enjoy the nice weather and scenery :3


The green building you can see in the background is the school I went to...and even though I did not want to go there most of the time in retrospect I really loved going there xD


During my schooltime I often went here with my friends for lunch break <3 A really nostalgic place~

On Friday I was chilling the whole time but on Saturday I couldn't only sit on my butt and went for a walk in my beautiful home village <3 Sometimes I think that there is no better place than home *sighs*

 Into the fairytale forest <3 <3 <3

Hello~~~ ;)

In the evening we were greated by this beauty *O*

Looking at those pictures I want to go back home so badly T^T But for now I have to go to work ^^"

Have a nice day~

xoxo

4 comments:

  1. Oh ja, das kenn ich auch! Meine Eltern wohnen zwar nur 45 Minuten mit Bus und Straßenbahn von mir entfernt, aber ich freu mich trotzdem immer jedes Mal, wenn ich sie besuchen fahre.
    Ist vor Allem witzig, dass man seinen Heimatort als Kind gar nicht so zu schätzen wusste, oder? xD
    Naja, ich hoffe, du kannst bald wieder hin fahren. Die Bilder sind toll!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ich brauche zu meinen Eltern immer 7 Stunden mit dem Zug ^^" Hab ja leider selbst kein Auto~ Würde aber echt jedes WE heim fahren wenn ich könnte *drops*

      Jupp, als Kind ist der Heimatort bald zu langweilig und man will unbedingt weg...und jetzt isses irgendwie andersrum xD

      Delete
  2. Ist das etwa ein angedeuteter Doppelregenbogen? *__*
    Regenbögen sind so schön. Lange keinen mehr gesehen, sehr schade. Da freue ich mich jedes Mal drüber wie ein kleines Kind :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Auf dem Bild sieht man es leider net so gut wie in echt...da war der zweite Bogen noch etwas deutlicher zu sehen ;)

      ich liebe Regenbögen...haben immer was geheimnisvolles...obwohl sie ja "nur" Reflektionen sind x"D

      Delete